OBALYONLINEJak nakupovat

Jak nakupovat

JAK SE ZAREGISTROVAT?

V menu „Přihlášení" klikněte na „Registrace nového uživatele" a vyplňte požadované údaje do registračního formuláře - povinné údaje jsou označeny tučným písmem.

Používejte úplné údaje, včetně diakritiky (háčků a čárek), abyste zabránili případným záměnám při doručování zásilek. Po vyplnění registračního formuláře klikněte na tlačítko „Zkontrolovat formulář".

Kliknutím na tlačítko „Zaregistrovat" bude nová registrace odeslána a na Vaši e-mailovou adresu přijde potvrzení o úspěšném odeslání registračních údajů.

Po ověření naším obchodníkem Vám bude zaslán druhý e-mail s potvrzenými přihlašovacími údaji. Doba zpracování registrace je maximálně do 24 hodin pracovního dne.

Chcete-li změnit své osobní údaje, klikněte na odkaz „změna údajů" v panelu „PŘIHLÁŠENÍ". Zobrazí se Vám stránka, ve které můžete opravit/nastavit Vaše osobní a firemní údaje.

 

JAK VYBÍRAT ZBOŽÍ?

Po přihlášení je zboží v základní nabídce zobrazeno podle sortimentu, v nabídce parametrického vyhledávání je možno zadat známé nebo požadované vlastnosti a po stisknutí tlačítka „Vyhledat" je zobrazeno konkrétní zboží.

 

JAK ZBOŽÍ OBJEDNAT?

Odeslání objednávky je možné provést kliknutím na odkaz„Objednat" nebo v panelu „NÁKUPNÍ KOŠÍK" - zobrazí se Váš aktuálně naplněný košík a dále potvrzením tlačítkem „K NÁVRHU OBJEDNÁVKY".

V dalším kroku se objeví doplňující informace k objednávce (platební podmínky, dodací podmínky). Po jejich vyplnění stiskněte tlačítko „POTVRDIT OBJEDNÁVKU". Zobrazí se návrh kupní smlouvy, konečné potvrzení proveďte stisknutím tlačítka „ODESLAT OBJEDNÁVKU".  Před odesláním objednávky do systému musíte potvrdit zaškrtnutím informaci, že jste byli seznámeni s obchodními a dodacími podmínkami elektronického obchodu.

Tímto odešlete Vaši objednávku do našeho informačního systému a zároveň formou e-mailu odešlete oznámení našemu obchodnímu oddělení.

Kopie Vaší objednávky Vám přijde také e-mailem na adresu, kterou jste uvedl(a) v registračních údajích. Podle nastavené úrovně Vašich oprávnění bude takto odeslaná objednávka vyřízena jako potvrzená (tedy zpracovaná jako zakázka v našem informačním systému) anebo bude schváleno její přijetí do 4 pracovních hodin a následně bude zpracována.

Chcete-li vložit zboží do košíku, vepište do kolonky „Počet kusů" požadované množství a stiskněte tlačítko „OK". Objeví se Vám hláška, že zboží bylo přidáno. Toto je zároveň signalizováno v panelu „NÁKUPNÍ KOŠÍK", ve kterém se objevuje celkové množství vložených produktů a jejich celková cena (bez DPH).

 

JAK PRACOVAT S NÁKUPNÍM KOŠÍKEM?

Pro zobrazení košíku klikněte v uvedeném panelu na odkaz„Objednat". Chcete-li změnit požadované množství, upravte jeho hodnotu a potvrďte tlačítkem „OK".

Chcete-li konkrétní zboží z košíku odebrat, nahraďte dříve zadané množství množstvím 0 a stiskněte „OK" - zboží tak bude z košíku odebráno. Chcete-li vyprázdnit celý košík, klikněte na tlačítko„VYSYPAT KOŠÍK".

 

JAK ZAPLATIT?

Z dostupného seznamu vyberte způsob platby. Následně (dle vybraného způsobu) budete přesměrován(a) do dalšího kroku pro provedení platby, resp. dokončení objednávky. 

 

JAK SLEDOVAT STAV SVÉ OBJEDNÁVKY?

Panel „OSOBNÍ MENU" umožňuje pod odkazy„Moje objednávky", resp. „Moje zakázky" zobrazit stav objednávek v našem informačním systému. Kliknutím na odkaz „Moje objednávky" se Vám zobrazí seznam Vašich objednávek (ve kterém je možné podle definice parametrů dále vyhledávat). V řádku konkrétní objednávky je zobrazen její aktuální stav, který může nabývat hodnot Nezpracována/Potvrzena/Odmítnuta.

 

STAVY OBJEDNÁVEK

Nezpracována - je zobrazeno v případě, podléhají-li Vaše objednávky schválení naším obchodním oddělením, které ještě Váš požadavek nezpracovalo.

Potvrzena - zobrazeno v případě, že naše obchodní oddělení akceptovalo Vaši objednávku anebo byla přímo vytvořena zakázka v našem informačním systému (dle úrovně uživatelských oprávnění). Kliknutím na odkaz „potvrzena" je možné zobrazit detail realizace zakázky (viz níže).

Odmítnuta - zobrazeno v případě zamítnutí Vaší objednávky.

 

Kliknutím na odkaz „Moje zakázky" v panelu osobního menu je možné zobrazit seznam zakázek, které byly/jsou u nás zpracovávány. V zakázkách je možné dle nabídnutých parametrů vyhledávat. Chcete-li si zobrazit detailní informace jednotlivých zakázek, klikněte na odkaz jejího označení. Zobrazí se Vám položková evidence, včetně příznaků aktuální rozpracovanosti - tato je symbolizována ikonami v pravé části řádku položky (jejich význam je zobrazen, přejedete-li kurzorem myši po zvoleném symbolu).

Jednotlivé ikony symbolizující zpracovávané/vystavené doklady v našem informačním systému umožňují právě tyto doklady zobrazit (dle přidělených uživatelských práv) - takto si například pod ikonou „D" můžete zobrazit dodací list ukazující termín, kdy bylo zboží expedováno a termín dodání, apod.

 

JAK VYHLEDÁVAT DOKLADY?

Pro vyhledání libovolného dokladu, který je evidován v našem informačním systému použijte odkaz„Vyhledat doklad" v panelu „Osobní menu". Zobrazí se stránka umožňující vybrat požadovaný doklad. Podle typu dokladu se mění parametry, podle kterých je možné doklady vyhledávat.

Zadejte vyhledávací kritéria a stiskněte tlačítko„VYHLEDAT". Následně se Vám zobrazí seznam dokladů odpovídající zadaným podmínkám.

Systém právě provádí akci na pozadí, vyčkejte prosím dokud akce neskončí.

xxxxxxxxx